donderdag 21 januari 2016

Sprudla en Café Flora in Ljungskile










In Ljungskile, vlak aan de E6 in het landschap Bohuslän, bezochten wij Sprudla en Café Flora. De twee zaken zijn naast elkaar gevestigd. Sprudla is een winkel voor interieur, kleding, sieraden en plantjes. Nadat wij daar hadden rondgekeken, dronken we een kop thee (dit keer zonder iets lekkers ;) bij Café Flora.









Informatie: https://www.facebook.com/Sprudla-181491311886161/
Informatie: https://sv-se.facebook.com/CafeFloraLjungskile

14 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zowel heel gezellig als heerlijk uit. Sterk dat jullie niets bij de thee genomen hebben ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inhaalslag? Weer leuk om te zien, en jammie wat lekker ziet het eruit. gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iedere keer valt mij de mooie inrichting en rustgevende sfeer weer op. De typisch rode buitenkant contrasteert enorm met de rustige kleuren binnen en op de een of andere manier vind ik dat contrast juist mooi en zó Scandinavisch (voor mij in ieder geval).
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super sfeer en erg mooie dingen! Aan de ene kant jammer dat ik er niet kan shoppen, aan de andere kant waarschijnlijk maar goed ook.. daar gaf ik vast al mijn vakantiecenten uit ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmm ik zie veel lekkers en RICE! Love it! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat je al dat lekkers zomaar kon laten liggen. Knap hoor. Wat een leuke winkel. Zie van alles wat ik graag zou hebben.
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joepie, opeens weer twee berichten achter elkaar, allebei ook nog over thee en taartjes, heerlijk. Alhoewel ik niet begrijp dat jullie hierboven niet van de taarten hebben gesnoept!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja doe maar mooi servies en snoepen van de taartjes!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige winkel !!! fijn om even rond te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig, daar ben je weer!! Kom weer bij je lezen.
    Ziet er leuk en lekker uit. Knap hoor dat je daar nee tegen kon zeggen!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke winkel! Maar in café Flora hebben ze mooi gebak. Het lijkt mij heerlijk. Ik weet niet of ik daar de verleiding heb kunnen weerstaan en om niet zo'n lekker gebakje te nemen.
    Lieve groet Will

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tegen zo'n chocoladepunt zou ik geen nee kunnen zeggen. Prachtige reeks foto's van deze winkel/café, ziet er heel gezellig en uitnodigend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooie serie ! Zeeeeer herkenbare rieten stoelen !

    BeantwoordenVerwijderen