woensdag 8 januari 2014

Scandinavian Folklore III

In november vorig jaar verscheen Scandinavian Folklore III. Ik schreef al over DEEL I EN II. De serie is nu compleet. De boeken zijn ook Engelstalig. Het zijn prachtige lees- en kijkboeken over de Scandinavische klederdrachten en textiel tradities. Laila Durán reisde door Scandinavië en maakte zelf de foto's. Op haar blog Folklore Fashion laat ze je daar ook van meegenieten. Scandinavian Folklore I, II en III zijn ook in Nederland verkrijgbaar.


Er volgen dit jaar nog drie nieuwe boeken. Op haar blog en website geeft ze daar uitgebreid informatie over.

Informatie:
http://folklorefashion.durantextiles.com/
http://www.duranpublishing.com/

12 opmerkingen:

  1. Geweldige plaatjesboeken, heerlijk om de foto's te bestuderen. Ik wacht nu op het boek over de bruidskronen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit, en ook haar blog...heb ik net even gekeken. Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is vast een prachtig kleurrijk boek!

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een boek om lang van te genieten. Wat een mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me weer een prachtig boek!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er uit als een kleurrijk boek, mooi zeg.

    Lieve groet Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kijkboeken, ik heb er wel eens een in kunnen zien...maar niet gekocht ;) Er staat ook een schat aan inspiratie in. Dank voor de linkjes, ik ga er zeker even kijken.
    groet, Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me heel mooi, ik kende de boeken nog niet.
    Iets voor op het verlanglijstje... (maar ik ben nog lang niet jarig!)

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooohhhhh mooi!!!!! Die gaan op mijn verjaardagslijstje ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Willy,
    Heel erg mooi en bijzonder om te zien!
    Fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi en vrolijk kleurgebruik. Zouden ze dat gedaan hebben als tegenhanger tegen al die donkere dagen in de winterperiode?
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me heel erg mooi, zal even je links nakijken! Een heel fijn weekend!
    hugs, Elsina

    BeantwoordenVerwijderen